divendres, 25 de gener del 2013

Autoretrat

Em dic Marina Hernán Godoy, tinc catorze anys i visc a Cornellà de Llobregat. No sóc ni alta ni baixa i sóc prima. Actualment estic cursant 3r d’ESO a l’Institut Francesc Macià. La meva assignatura preferida és Socials. M’ha agraden gairebé tots els esports. M’encanta el FCB i no em perdo cap partit sigui de futbol, bàsquet, handbol,.. . Practico tennis els dimecres i divendres a la Federació Catalana, aquest serà el meu quart any. Ja fa uns quants anys practicava bàsquet al C.B Cornellà, però ho vaig deixar. També m’ha agrada molt la música i sobretot cantar. Autoretrat on PhotoPeach Valoració: Aquesta activitat ha estat molt bé i molt entretinguda. Hem après a utilitzar un programa anomenat posterous.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada