dissabte, 26 de gener del 2013

Bullying


En aquest vídeo veiem un cas de Bullying. Una persona que pateix arriba a un punt que odia els  altres i s’odia a si mateix; trobo que és molt dur que un noi de la meva edat pugui arribar a pensar en el suïcidi. És és una cosa inimaginable per a mi.

Em poso a la pell del Jonah i veig que tothom va contra mi, sóc un idiota,.... He arribat a un punt que no puc més i no tinc ganes ni de sortir de casa. Tothom m’insulta i em pega pallisses,... No ho puc dir a ningú, perquè ningú em fa cas, però he arribat a la conclusió que si vull donar-li la volta a aquest problema, he de penjar aquest vídeo a Internet,  i que la gent d’arreu del món vegi el que m’està passant i m’ajudi.

Això em fa veure que potser, si algun cop he pogut burlar-me o parlar malament d’algú, no sabia les conseqüències que això podria provocar en aquella persona.

“Si tu no vols passar-ho malament, no ho facis passar malament als altres”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada